
Czyli dedykowane amortyzatory do handlowych marek samochodów terenowych, montowanych w oryginalnych punktach mocowań. Ich zaletą jest możliwość szybkiego montażu, bez konieczności większych mechanicznych przeróbek w pojeździe. Zastępują one amortyzatory oryginalne, podnosząc równocześnie poziom komfortu oraz wytrzymałość zawieszenia przy zwiększonej masie pojazdu, spowodowanej montażem dodatkowych OFF-roadowych udoskonaleń. Każdy amortyzator w standardzie wyposażony jest w zbiornik gazowo-olejowy, poprawiający chłodzenie oraz wielostopniową regulację siły dobicia.
Amortyzatory Rshox 2.7 serii OEM to oferta skierowana do użytkowników samochodów z fabrycznymi punktami mocowań. Produkty te są dedykowane do konkretnych marek i modeli samochodów.
Rshox 2,7 OEM to kilkakrotnie większa wydajność i stabilność cieplna w stosunku do amortyzatorów standardowych i ok. 10% większa od 2.5". Zalety te zaczynają być zauważalne w samochodach o zwiększonym ciężarze, tj. samochodach na wyprawę, mocno doposażonych w zwiększające ciężar dodatki off-road (stalowe zderzaki ,wyciągarki, itp.), przy liftach zawieszeń i używaniu ogumienia terenowego o zwiększonej średnicy, ale i również podczas dynamicznej jazdy, podczas której wytwarzane jest więcej energii cieplnej w amortyzatorach.
Wszystkie amortyzatory tej serii wyposażone są w dodatkowe zbiorniki pełniące rolę akumulatora ciśnienia oraz radiatora ( przenikalność cieplną zwiększa wykonanie ich ze stopów lekkich dużej wytrzymałości ). Zbiorniki te połączone są z cylindrem amortyzatora za pomocą elastycznego przewodu, co umożliwia umieszczenie ich w odpowiednim miejscu karoserii pojazdu. Nasze amortyzatory wyposażone zostały również w system regulacji zewnętrznej, z pokrętłem umieszczonym na zbiorniku. Poprzez ten system mamy możliwość wielostopniowej regulacji siły tłumienia. Dodatkowo możemy wstępnie wystroić tłumienie wewnętrznie do odpowiednich parametrów ze względu na masę pojazdu i przeznaczenie.
Rshox 2,7 OEM wyposażone są w unikalny system ochrony łożyska "uniball", za pomocą zewnętrznych uszczelek polimerowych i drążonego układu smarowania z kalamitką .
Nasz system smarowania znacznie przedłuża żywotnośc uniballi, co zuważymy szczególnie w warunkach zimowych, gdy drogi posypywane sa solą lub w extremalnych warunkach terenowych (woda i piasek).
Montaż amortyzatorów może wymagać drobnych korekt ślusarskich w okolicy pracy amortyzatora. Powodem tego w porównaniu z oryginalnymi amortyzatorami ,jest zwiększona średnica cylindra i potrzeby montażu zbiorników olejowo-gazowych.
Amortyzatory są łatwo rozbieralne i w razie awarii którejkolwiek z części możliwa jest szybka jej wymiana.
Prowadzimy również sprzedaż części zamiennych do wszystkich oferowanych modeli amortyzatorów.

Amortyzator serii Rshox 2,7 OEM z dodatkowym zbiornikiem i z zewnętrzną wielostopniową regulacją dobicia
Informacje dodatkowe o amortyzatorach Rshox 2,7 OEM :
1. Amortyzator sprzedawany jest w stanie przygotowanym do założenia tzn: zalany olejem, napełniony gazem,
2. Do amortyzatora są dodawane tulejki montażowe, tulejki polimerowe osłon uniball
3. W niektórych modelach amortyzatorów montaż amortyzatora wymaga korekty ślusarskiej mocowań (wieksza srednica cylindra amortyzatora ) oraz zamocowania zbiorników gazowo-olejowych
4. Do amortyzatorów możemy dodatkowo dobrać sprężyny o wymaganych parametrach
5. Przy doborze amortyzatorów istnieje możliwość wstępnego ustawienia amortyzatora (w momencie składania) do obciążenia i przeznaczenia pojazdu
6. Amortyzator jest w pełni rozbieralny i regenerowalny, możemy więc dokonywać wielorotnej zmiany charakterystyki tłumienia ( usługa dodatkowo płatna )
8. Amortyzator ze względu na zastosowanie w sporcie posiada ograniczoną 12-to miesięczną gwarancję,
Galeria zdjęć
View the embedded image gallery online at:
http://rshox.pl/index.php/r-shox-amortyzatory-serii-oem#sigProIda14c0c846f
http://rshox.pl/index.php/r-shox-amortyzatory-serii-oem#sigProIda14c0c846f